Osam tisuća posjetitelja uživalo na fišijadi na Savskome sajmu u Slavonskome Brodu

Ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina pohvalio je projekt koji je postao tradicionalna ljetna manifestacija koja posljednjih godina privlači posjetitelje iz različitih dijelova Hrvatske, a prepoznata je i među stranim novinarima

Slavonski Brod, 4. srpnja 2015. – U okviru osmoga i dosad najopširnijeg izdanja društveno odgovornoga projekta Lijepa naša Sava jučer su u Slavonskome Brodu održani tradicionalni Savski sajam i Fišijada koji su okupili 86 natjecateljskih ekipa te više od osam tisuća posjetitelja.  Manifestaciju svake godine posjećuje sve više posjetitelja iz različitih dijelova Hrvatske koji imaju prigodu uživati u bogatoj gastronomskoj ponudi te brojnim zabavno-glazbenim sadržajima. Poseban gost ove je godine bio i ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina koji je naglasio da je važno za Slavonski Brod da ima takvu manifestaciju vezanu uz rijeku Savu. „Lijepo je vidjeti ovakav projekt koji na jednom mjestu povezuje turizam, kulturu i slavonsku tradiciju. Svake godine sam na Fišijadi i lijepo je vidjeti ima sve više ljudi i da su Slavonci prihvatili ovu sjajno organiziranu manifestaciju“, izjavio je ministar Jakovina. Savskim sajmovima, na kojima se predstavljaju tradicijski obrti, zanati i rukotvorine te priređuju kušanja specijaliteta savskoga kraja, nastoji se potaknuti svijest građana o važnosti povratka toj rijeci i iskorištavanja njezinih turističkih potencijala na temeljima održivosti, pojasnio je uime domaćina slavonskobrodski gradonačelnik Mirko Duspara.

„Savski sajam jedan je od glavnih ljetnih događaja u našemu gradu, a veliki broj posjetitelja to je potvrdio i ove godine. Drago mi je da se još jednom pokazalo koliko je uspješna naša suradnja s tvrtkom Coca-Cola i projektom Lijepa naša Sava te se nadam da ćemo ovakva događanja organizirati još dugi niz godina i da ćemo tako promovirati rijeku Savu i sve njezine potencijale”, rekao je gradonačelnik Duspara.

Voditelj projekta Lijepa naša Sava i predstavnik Coca-Cole HBC Hrvatska Igor Ćutuk istaknuo je kako je cilj projekta, već prije osam godina, bio vraćanje građana njihovoj rijeci. „Lijepa naša Sava projekt je pokrenut 2008. godine s četirima partnerima, Ministarstvom poljoprivrede, Ministarstvom pomorstva, Međunarodnom komisijom za sliv rijeke Save i Coca-Colom HBC Hrvatska. Danas u projektu sudjeluje više od 60 partnera, a Lijepa naša Sava promovira ogroman potencijal područja uz rijeku Savu za razvoj turizma. To potvrđuju i strani novinari iz zemalja poput Kine, Brazila i Francuske, koji su ovaj projekt prepoznali kao vrijedan doprinos održivomu razvoju turizma uz Savu. Savski sajam u Slavonskome Brodu 24. je sajam održan u okviru projekta Lijepa naša Sava te ujedno i jedan od najposjećenijih dosad”, rekao je Igor Ćutuk.

Posjetitelji Savskoga sajma u Slavonskome Brodu mogli su uživati u vožnjama rijekom Savom u turističkome brodu te u velikomu čamcu zmaju  za dvadeset osoba, a u zabavnome je programu održan koncert tamburaškoga sastava Širok šor. Turistička zajednica grada Slavonskoga Broda i Športsko-ribolovni savez Brodsko-posavske županije najboljima u pripravljanju ribljega paprikaša proglasili su Ivana Severa iz Velike Kopanice koji je osvojio prvo mjesto, Ivana Krajinu iz Slavonskoga Broda koji je na drugome mjestu te Andriju Kovačića iz Darde koji je osvojio treće mjestu u spravljanju najpopularnijega ribljeg specijaliteta.

 Lijepa naša Sava projekt je društveno odgovornoga poslovanja koji su 2008. partnerski pokrenuli tvrtka Coca-Cola HBC Hrvatska, Međunarodna komisija za sliv rijeke Save, Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i Hrvatske vode radi promicanja svijesti o važnosti zaštite okoliša i vodnih bogatstava u Republici Hrvatskoj te poticanja održivoga kontinentalnoga turizma. Lijepa naša Sava najnagrađivaniji je projekt Coca-Cole HBC Hrvatska, koji je dosad okupio čak 64 javne i privatne ustanove na svim razinama. U prosincu 2009. osvojio je Europsku nagradu za izvrsnost (European Excellence Award) za najbolju kampanju na području Jugoistočne Europe, a 2013. projekt je dobio nagradu Stevie. Natjecanje International Business Awards nagrađuje vrhunske komunikacijske inicijative i programe, a Lijepa naša Sava dobila je nagradu u konkurenciji od 3300 prijava, koje uključuju osobe i organizacije iz više od 50 zemalja.

 
Objavljeno: 07.07.2015.