Uspješno predstavljen i Sloveniji

Najveći turistički klaster “Slavonska košarica” okuplja već 114 proizvođača hrane, pića i rukotvorina iz četiri slavonske županije. Slavonski kulen, vina, šljivovice i drugi autohtoni proizvodi iz Slavonije mogli bi zauzeti istaknuta mjesta na policama u susjednoj Sloveniji, ali i postati važan turistički brend za hrvatski kontinentalni turizam, ocjena je predstavnika turističkog klastera “Slavonska košarica” iz Slavonskog Broda koji su u danas organizirali predstavljanje svojih proizvoda u Ljubljani, prvo na inozemnom tržištu.

Prva postaja predstavljanja “Slavonske košarice” bio je restoran Plitvička kuća u sklopu turističkog kompleksa “Motel Plitvice Zagreb”, gdje je upriličen stalni izložbeni postav uz prezentaciju klastera i prigodnu degustaciju. Nakon Plitvičke kuće predstavnici klastera su se uputili u Sloveniju, gdje je uslijedilo predstavljanje klastera na 47.Međunarodnom obrtničkom sajmu u Celju u sklopu izložbenog prostora Hrvatske obrtničke komore, a danas je održana i posebna prezentacija klastera priređena je u hrvatskom Veleposlanstvu u Ljubljani.

– Riječ je o udruzi koja preko strateškog partnerstva želi osigurati nastup tih proizvoda na tržištima Europske unije, rekla je na predstavljanju i degustaciji koji su održani u hrvatskom veleposlanstvu u Ljubljani, menadžerica Slavonske košarice Tanja Petrović.

Akciju promicanja slavonskih proizvođača, koji računaju na europsko “umrežavanje” svog klastera i veći plasman proizvoda u susjedne zemlje, ali i kroz turizam u Hrvatskoj, podržavaju lokalne vlasti, ali i Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

/ebrod/

 
Objavljeno: 18.09.2014.